گروه آموزشی ای دی یو

ارائه کننده انواع کلیپ های آموزشی ICT به زبان فارسی

گروه آموزشی ای دی یو

ارائه کننده انواع کلیپ های آموزشی ICT به زبان فارسی

بسته آموزشی الگوریتم و فلوچارت


ویژگی های اصلی بسته آموزشی الگوریتم و فلوچارت

تعداد کلیپ ها :۱۵ کلیپ 

فرمت کلیپ ها : MP4

متوسط زمان کلیپ ها : ۱۵ الی ۳۰ دقیقه

قابل پخش در : تمامی دستگاه های پخش کننده ویدئو حتی موبایل و تبلت

زبان کلیپ ها : فارسی

ویژگی اصلی: پروژه محور

مدرس: پیمان خوشه چین

ارتباط با مدرس: ۰۹۳۰۰۸۸۳۴۷۸

پشتیبانی : رایگان (در سایت با ثبت تیکت پشتیبانی)

توضیحات بسته آموزشی

توضیحات بسته آموزشی الگوریتم و فلوچارت 

 

<<به زودی منتشر می شود>>

 

آموزش الگوریتم و فلوچارت قدم اول ورود به دنیای برنامه نویسی می باشد همانگونه که پاسکال قدم اول برای شروع کد نویسی و درک مفهوم کد نویسی است الگوریتم و فلوچارت قدم اول در شروع برنامه نویسی و برنامه نویس شدن است.

در این مجموعه آموزشی که کلیپ های تصویری به زبان فارسی ارائه شده است ابتدا مفاهیم و علائمی را تعریف می کنیم و سعی می کنیم با استفاده از علائم تعریف شده به آموزش الگوریتم و ترسیم فلوچارت بپردازیم.همواره این نکته را در نظر داشته باشید که اگر تحلیل خوبی از برنامه ای که قصد کد نویسی آنرا دارید ، نداشته باشید به هیچ عنوان نخواهید توانست کد بنویسید. بنابراین باید ابتدا برنامه خواسته شده را تحلیل کنید و سپس الگوریتم آنرا مجسم کرده و در نهایت با استفاده از علائمی که در این بسته آموزشی آموزش داده می شود فلوچارت یا نمودار آنرا رسم کنید.پس از این مرحله می توانید به کد نویسی بپردازید.

کدنویسی همواره بعد از درک الگوریتم و فلوچارت برنامه اتفاق می افتد و دقت کنید که برناهه نویسانی که بدون ترسیم الگوریتم و فلوچارت به کدنویسی می پردازند در حقیقت کسانی هستند که به قدری الگوریتم ها و فلوچارت ها را تمرین کرده اند که این موضوع در ذهن آنها شکل گرفته و در حقیقت الگوریتم برنامه نویسی را در ذهن خود مجسم کرده و سپس شروع به برنامه نویسی می کنند. به عبارتی حتی حرفه ای ترین برنامه نویس ها هم بدون الگوریتم و فلوچارت برنامه قادر به برنامه نویسی نیستند اما تفاوتی که با ما دارند این است که ما فلوچارت را ترسیم می کنیم اما آنها در ذهن خود تجسم می کنند و شروع به کد نویسی می کنند.

نتیجه گیری اینکه این بسته آموزشی برای کسانی که قصد شروع برنامه نویسی را دارند بسیار مهم بوده و اولین قدم درک مفهوم برنامه نویسی می باشد. پس سعی کنید پس از تهیه این بسته آموزشی آنرا به دقت و چندین و چند بار مرور کرده و حتی در صورت لزوم یادداشت برداری کنید و در آخر تمرین را فراموش نکنید.

در این بسته آموزشی تقریبا تمام مسائل با تمرین پیش می رود بنابراین تمرینات زیادی در این بسته آموزشی وجود دارد اما در انتها سعی بر این بوده است که تمرینات حل نشده ای نیز برای کاربر در نظر گرفته شود تا کاربر آموخته های خود را بسنجد.

در انتها توصیه می شود برای این مبحث به هر تعداد که توانایی و وقت دارید تمرین انجام دهید و در صورت نیاز به رفع اشکال حتما با اساتید گروه آموزشی ای دی یو کلیپ در میان بگذارید.

اساتید ما در گروه آموزشی ای دی یو کلیپ آماده پاسخگویی به سوالات و اشکالات شما می باشند.

سرفصل مطالب

سرفصل های مجموعه آموزشی الگوریتم و فلوچارت :

  • مقدمه ای بر برنامه نویسی
  • معرفی الگوریتم و جایگاه الگوریتم و فلوچارت در برنامه نویسی
  • شروع الگوریتم نویسی
  • چند الگوریتم از ساده تا پیشرفته
  • روش نوشتن الگوریتم (معرفی فلوچارت)
  • معرفی علائم فلوچارت ۱
  • معرفی علائم فلوچارت۲
  • معرفی علائم فلوچارت۳
  • معرفی علائم فلوچارت۴
  • معرفی یک وبسایت بی نظیر برای ترسیم فلوچارت
  • فلوچارت های برنامه نویسی دسته ۱
  • فلوچارت های برنامه نویسی دسته ۲
  • فلوچارت های برنامه نویسی دسته ۳
  • فلوچارت های برنامه نویسی دسته ۴
  • جمع بندی مطالب

مخاطبین بسته آموزشی

مخاطبین بسته آموزشی الگوریتم و فلوچارت

تمامی افرادی که مایل به ورود به دنیای برنامه نویسی  هستند می توانند از این بسته آموزشی استفاده کنند. برای ورود به دنیای کد نویسی ابتدا باید مفاهیم اولیه الگوریتم و فلوچارت را به خوبی فرا گرفته و سپس وارد مبحث کد نویسی شوید.پس می توان گفت همه کسانی که در ابتدای راه برنامه نویسی هستند این بسته آموزشی قدم اول پیشنهادی برای ایشان می باشد

همچنین دانشجویان رشته های کامپیوتر ، عمران ، مکانیک و … که در درس مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی الزاما باید یک زبان برنامه نویسی را یاد بگیرند ، می توانند مخاطب این بسته آموزشی باشند به ویژه اینکه با خرید هر کدام از بسته های آموزشی گروه آموزشی ای دی یو کلیپ از پشتیبانی رایگان و پاسخگویی رایگان اساتید به سوالات شما بهره مند خواهید شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.